Objednávka servisu
- servisný zásah bude vykonaný po telefonickom dohovore na čísle, ktoré uvedie objednávateľ v objednávke (objednávka servisu, on-line objednávací formulár)
- v prípade, že sa nebude možné na dané číslo dovolať, servis nebude vykonaný a objednávka nebude akceptovaná
- ako podklad k úhrade servisného zásahu vrátane dopravy bude vystavená faktúra podľa platného cenníka servisných prác spoločnosti Lamelland, s.r.o.
- cena za servis sa účtuje za každú, aj začatú hodinu
- pri výjazde dvoch technikov sa účtuje hodinová sadzba každého technika
- pokiaľ nebude možné chybu odstrániť hneď pri prvej návšteve servisného technika, účtuje sa poplatok za obhliadku (zistenie závady) + doprava na miesto obhliadky
- servis vykonávaný po pracovnej dobe (po 15.30 hod.) alebo v deň pracovného voľna sa spoplatňuje osobitnou sadzbou podľa platného cenníka
- hodinová sadzba nezahŕňa cenu náhradných dielov a spotrebného, kotviaceho a mazacieho materiálu
- pri servisoch tovaru dodávaného inou firmou ako Lamelland, s.r.o. sa záruka poskytuje iba na vymenené diely a práce s tým spojené
- reklamovať kvalitu opráv, dodávku materiálu a pod. je potrebné v čo najkratšej dobe, písomne a s udaním dôvodu
- záruka na vykonané práce a dodané diely platí v zmysle Občianskeho a Obchodného zákonníka